04 August 2016

Mesazhi ndergjegjesues qe po qarkullon ne rrjetet sociale

Të lutem , respekto rregullat e qarkullimit rrugor ! 
Po të drejtohem ty , familjar i imi , mik , i njohur , i panjohur me një kërkesë të vetme kushtëzuar nga stina më vrastare në republikën e Shqipërisë. 
Çdo ditë në vendin tonë , më të bukurin mbi tokë , shumë jetë të pafajshme vdesin nga pakujdesia jonë , a thua se tek ne luftohet kundër një armiku. 
Mos nxito të lutem ! Jetën nga vdekja e ndan një fraksion sekonde që ti , unë apo kushdo tjetër ia fal shpërqëndrimit nga timoni.
Mos i jep automjetit në gjendje të alkoolizuar ! Alkooli është armiku më i madh i yti , jo miku yt më i mirë.
Mos ec shpejt ! Shqipëria nuk ka asnjë rrugë me standarte , asnjë metër rrugë të ndriçuar natës përveç tuneleve . 
Mos i beso automjetit ! 80 % e aksidenteve me pasojë vdekjen në republikën e Shqipërisë ndodhin nga automjete të prodhuara vitet e fundit .
Numri i pasagjerëve në automjet të rrit përgjegjësinë , jo adrenalinën që përkthehet në rritje shpërqëndrimi. 
Kontrolloje automjetin gjithmonë përpara një udhëtimi të gjatë. Jemi në sezon vere , numri i kilometrave që bën shtohen. Mos kontrollo vetëm këngët që do dëgjosh rrugës , kontrollo sistemin e frenimit , llapmat e dritave dhe gomat , një pakujdesi e vogël përkthehet në vdekje !
Dhe e fundit. Duaje veten më shumë se makina !
Le të mos jenë më rrugët e Shqipërisë , rrugët që të dërgojnë drejt vdekjes ! 
Respektoji rregullat e qarkullimit . Vendos rripin për t'shpëtuar veten , jo gjobën e policit .

No comments:

Post a Comment